مشاوره رایگان به مدت محدود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مرکز تجاری ساحل عاج[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”150px”][vc_column_text]جمهوری ساحل عاج به عنوان قطب تجارت دریایی غرب آفریقا توانسته در سال های اخیر موقعیت ممتاز تجاری در این ناحیه از قاره آفریقا را کسب کند. برخورداری از بنادر بزرگ که توانایی پذیرش کشتی هایی با ظرفیت های بالا را دارند و همچنین ارتباط گسترده با حوزه تجاری اروپا دو مولفه اساسی برای توجیه حضور در این کشور است.
مرکز تجاری ایرانیان با هدف عمده گسترش تجارت در ساحل عاج و سپس گسترش حوزه تجارت خارجی کشورمان در غرب آفریقا راه اندازی خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][us_image_slider ids=”68010,68011″ meta=”1″ autoplay=”1″ img_size=”tnail-1×1-small” img_fit=”contain”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]این موسسه متعهد می شود در طول فعالیت خود در کشور ساحل عاج و در راستای سیاست های سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف تقویت و گسترش حضور کالاها و خدمات ایرانی در غرب آفریقا خدمات ذیل را ارئه نماید.
1- بازاریابی و تبلیغات محیطی
2- تحلیل بازار هدف برای سرمایه گذاری (شناسایی رقبا و قیمت کالاهای مشابه)
3- تسهیل امور گمرکی
4- تسهیل امور حقوقی
5- تسهیل امور حمل ونقل
6- اعزام و پذیرش هیئت های تجاری بین ایران و ساحل عاج
7- برگزاری نمایشگاه های دوره ای خارج از مرکز تجاری ایرانیان
8- ایجاد ارتباط تجاری و دعوت از تجار کشورهای غرب آفریقا برای حضور در مرکز تجاری ایرانیان جهت همکاری با شرکتهای ایرانی
9- اختصاص محیط نمایشگاهی اختصاصی برای شرکت های متقاضی در مرکز تجاری ایرانیان[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشاهده
کشیدن