مشاوره رایگان به مدت محدود

واردات از قاره آفریقا

آخرین بروز رسانی :

1 سال پیش بروزرسانی شده است

واردات از قاره آفریقا

قاره آفریقا شامل 54 کشور مستقل می باشد، جمعیت تقریبی 1.33.000.000

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب کشورهای آفریقایی بر روی متن بالا کلیک کنید.

صادرات | آتیه داران روماک | آفریقا | بازارسنجی

تجارت با آفریقا، واردات کالا از آفریقا در شرایط تحریم تخصص ما است

فرآیند تجارت با تولیدکنندگان آفریقایی برای بازرگانان با تجربه همواره سودآور و همچنین آسان بوده است؛ البته در این بین دو عبارت بسیار تعیین کننده است:

  1. آشنایی به قوانین و شرایط بازار آفریقا
  2. تجربه تجارت و بازرگانی

بسیاری تمایل دارند که عملکرد صادرات آفریقا را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند، در صورتی که صادرات آفریقا طی چند دهه اخیر از نظر آماری افزایش یافته است و به طرز چشمگیری بهبود یافته است.

 اقلام عمده وارداتی ایران از آفریقا

چای، قهوه، کاکائو، روغن آفتابگردان، روغن پالم چای، فسفات، دانه کنجد، توتون، و تنباکو، برخی میوه جات گرمسیری و حبوبات بوده است.

موسسه آتیه داران روماک با استفاده از تیم مجرب خود خدمات گسترده‌ای را در زمینه واردات کالا به ایران به خصوص واردات از آفریقا ارائه می‌کند. لذا این شرکت با داشتن نمایندگان مستقر در کنیا می‌تواند روند واردات کالا از آفریقا را برای بازرگانان بسیار تسهیل و تسریع نماید.

یکی از خدمات موسسه روماک در تجارت بین المللی با قاره آفریقا گرفتن پروفرما، فاکتور از شرکت‌ها و کارخانجات آفریقایی است، همچنین شما می‌توانید جهت واردات کالا از آفریقا و سایر خدمات بازرگانی با موسسه آتیه داران روماک در ارتباط باشید.

از خدمات دیگر این موسسه به بازرگانان ممکن است به حسن نیت و اعتبار فروشندگان و تولیدکنندگان آفریقایی اعتماد نداشته باشند و یا بعضا در مواردی دچار مشکل شده باشند، به همین دلیل موسسه روماک با داشتن متخصصان بازرگانی و بازاریابی خود می‌تواند مذاکرات و مکاتبات را با شرکت‌های آفریقایی انجام داده و حتی با نیروهای مستقر در کشورهای مهم آفریقا مثل کنیا، تانزانیا، ساحل عاج، آفریقا جنوبی و…. جلسات حضوری با فروشندگان و تولیدکنندگان داشته باشند و به کارخانجات و دفاتر آن‌ها مراجعه کرده تا از صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان یابند.

همچنین با دریافت اطلاعات تولیدکننده و فروشنده آفریقایی از طریق راهکارهای متنوع می توانند حسن اعتبار آن ها را هم مورد بررسی قرار دهند.

3/5 - (2 امتیاز)
موسسه آتیه داران روماک
موسسه آتیه داران روماک

مجری بازاریابی و توسعه صادرات

راهنمای مطالعه

موسسه آتیه داران روماک در سال 1391 با لطف خداوند فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و خدمات توسعه بازار داخل و خارجی آغاز نموده است.

جدیدترین مطالب

اشتراک گذاری

موسسه آتیه داران روماک

مشاهده
کشیدن