ترس از بازار آفریقا

چه چیزی وجود دارد که شما را از بازار آفریقا می ترساند؟ شما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ چه کشورهایی از قاره آفریقا را باید هدف قرار دهید؟ چگونه به مشتریان بالقوه در کشورهای آفریقایی مختلف نزدیک شویم؟ اگر از نزدیک شدن به مشتریان بالقوه در خارج از کشور نتیجه خوبی نداشته باشید چه کاری باید انجام شود؟
شما تنها کسی نیستید که چنین معضلاتی را تجربه کرده است.هنگامی که ما در روماک شروع به نزدیک شدن به مشتریان بالقوه در آفریقا از نزدیک کردیم، سوال های مشابه شما را داشتیم. در کمال تعجب رسیدگی به آنها نسبتاً آسان بود و راه حل هایی که پیدا کردیم نه تنها برای روماک بلکه برای بسیاری از مشتری های ما نیز کار می کرد. همه نکات و مشاهداتی که ما تصمیم گرفته ایم در اینجا جمع آوری کرده و با شما به اشتراک بگذاریم. 

غلبه بر ترس برای ورود به یک بازار جدید

عواملی که قبل از گسترش به بازارهای آفریقا باید بررسی کنید و چگونگی غلبه بر آنها شامل موارد زیر می باشد:

1. شکاف فرهنگی

اکثر تولیدکنندگان فرهنگ تجاری کشورهای آفریقایی آشنا نیستند، بعنوان مثال چگونگی مذاکره با خریداران کشور هدف، فرهنگ فروش و بازاریابی، که همین عدم آشنایی با فرهنگ تجاری یکی از علت های ترس از بازار آفریقا می باشد اما این ترس قابل درمان است. تا حد امکان در بازار تحقیق کنید، از یک همکار یا شریک قابل اعتماد برای مشاوره کمک بگیرید. به دنبال مشاوران قابل اعتماد باشید. فقط فراموش نکنید که به آنها گوش دهید. موسسه روماک آمادگی ارائه هر نوع مشاوره ای در زمینه ورود به بازارهای آفریقا را دارا می باشد.

2. کمبود پول

کمترین هزینه برای ورود به یک بازار جدید و در نتیجه جلب خریدران در قاره آفریقا، از دغدغه های قابل توجه بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی می باشد. موسسه روماک با توجه به تجربه چندین ساله حضور در بازار آفریقا آماده ارائه راهکارهای کم هزینه برای جذب خریداران و برای تولیدکنندگان ایرانی می باشد.

3. مناسب بودن محصول

فقط به این دلیل که یک محصول یا خدمت در یک کشور به فروش می رسد به این معنی نیست که در کشور دیگری قابل فروش باشد. تولیدگنندگان ایرانی از این امر آگاه هستند و نگران گسترش بازار جدید هستند.کمی تحقیق می تواند برای رهایی از چنین ترس هایی کمک شایانی باشد. با تحقیق در زمینه های فرهنگی، مالی، نظارتی و قانونی بازار جدید، تولیدکنندگان می توانند چگونگی سفارشی کردن محصول یا خدمات خود را بشناسند و موفقیت را تحقق بخشند.موسسه روماک با توجه تحقیقات چندین ساله در بازار آفریقا بخصوص در شرق آفریقا می تواند با ارائه مشاوره های تخصصی در مورد محصولات شما در این بازارها راه میانبری برای ورود به این بازارها باشد.

4. خطرات حقوقی

تولیدکنندگان می توانند در مورد عوارض حقوقی که توسعه به بازار آفریقا را به خطر می اندازد ناراحت باشند. قبل از ورود به قلمرو جدید، مقررات مربوط به آن صنعت را مطالعه کرده و به دنبال چالش های احتمالی پیروی از آن باشید. سپس برای کاهش ریسک یک استراتژی تجاری ایجاد کنید.
حتماً از یک مشاور حقوقی در حوزه تجاری برای جلوگیری از دریافت حکم یا دستور توقف که می تواند یک مسئله برای شما ایجاد کند استفاده کنید.
موسسه آتیه داران روماک آمادگی دارد که در زمینه قوانین و مقررات کشورهای آفریقایی بخصوص کشورهای شرق آفریقا به صادرکنندگان راهنمایی های لازم را ارائه نمایند.
امتیاز بدهید post
موسسه آتیه داران روماک

موسسه آتیه داران روماک

مجری بازاریابی و توسعه صادرات

راهنمای مطالعه

موسسه آتیه داران روماک در سال 1391 با لطف خداوند فعالیت خود را در زمینه بازاریابی و خدمات توسعه بازار داخل و خارخی آغاز نموده است.

جدیدترین مطالب
شبکه‌های اجتماعی ما
1398-12-05
شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.